Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

6. apr. 2012

Jeg blir kvalm


Samtlige predikanter gjør meg kvalm, jeg kjenner hykleriet og det ekle ved å høre dem. Hva kommer dette av? Jo jeg har mine teorier, de forkynner et budskapt bygd på teori uten kraft. Enda Herren har sagt vi skal vente med å vitne til kraften er over oss.  Frafallets time er her. Mange falske lærere,profeter osv.Jesus sa jo dette skulle skje.Og hvorfor i all verden har disse predikantene så stort behov for å kalle seg doktorer? Det er Gud som er lege!

2 kommentarer:

Midnatsrop sa...

Kära Marianne, jag håller med dig. Våra länder är i bedrövligt skick när det gäller sanningen och fina titlar. Men vi får lyfta våra huvuden i Andens kraft, och se på Jesus, och sprida ett sanningens evangelium där vi själva gå fram. Så må vi vara vid gott mod. Herren ger den trötte ny kraft, för varje dags behov. Önskar dig en kärleksfull och välsignad fortsättning på påskhelgen som blev en stor seger för oss alla. Goe Klem till dig !

Unknown sa...

Ja det er akkurat det vi må gjøre og løfte våre vinger å vente på ny kraft Halleluja♥ Ha en fortsatt god påske min venn:)