Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

11. apr. 2012

Hvorfor er jeg redd for deg sannhet, hvorfor går jeg unna når jeg kjenner din frihet og salvelsen i din nærhet......Fortell meg å Herre hva jeg er redd for? I deg er jeg jo fri,hvorfor vil jeg da leke med ilden og det forbudte når jeg vet dens onde frukter? Lær meg å Herre å forkaste de dødelige frukter selv når de står der og funkler, lær meg å Herre å hvile i din skygge og drikke av den levende kilde. Du Herre vet hva jeg trenger,riv ned alt som stenger så jeg kan spille på de riktige strenger,for det er de som virkelig fenger og jeg kan være trygg i alt som hender.

2 kommentarer:

Midnatsrop sa...

Herren giver oss ny kraft, och ny nåd varje dag. Vi får förtrösta på Honom. Kärlek och frid till dig kära Marianne. Goe Klem !

Unknown sa...

Amen