Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

9. jan. 2012

Verdens håp

Vi som tror har et håp fordi vi tror han som har fremtiden i sine hender og har nøklene til døden og dødsriket. Vi trenger ikke frykte sier HAM,Kongenes Konge♥ Joh åpenbaring 1:17
Frykt ikke! Jeg er den første og den siste 18 og den levende. Jeg var død, men se, jeg lever i all evighet og har nøklene til døden og dødsriket.
For ved å tro har vi allerede gått over fra døden til livet! Joh5:24
Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som hører mitt ord og tror på ham som har sendt meg, han har evig liv og kommer ikke for dommen, men er gått over fra døden til livet.
Vi tror med full visshet fordi vi har fått Den Hellige Ånd. 2Kor 1:22 Han har også satt sitt segl på oss og gitt oss Ånden som pant i våre hjerter.
PS GUDEBILDENE SOM ER BRUKT HER HAR JEG IKKE LAGET, FOR JEG ER EGENTLIG I MOT SLIKE BILDER, DA VI IKKE VET HVORDAN JESUS ELLER ANDRE I GUDOMMEN SER UT.2MOS20:4 Du skal ikke lage deg noe gudebilde, eller noe slags bilde av det som er oppe i himmelen eller nede på jorden eller i vannet under jorden. Fest blikket på Ham(ORDET) som er troens opphavsmann og fullender.

Ingen kommentarer: