Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

30. jan. 2012

Guds kraft til å vanne blomstene

Jeg lå på sofan og så på blomstene som sto i vinduet, den ene så veldig tørr ut så jeg tengte jeg skulle vanne dem, men plutselig fikk jeg vondt i orken og glemte til slutt hele vanninga helt til jeg nettopp så et tvprogram  der de snakket om en som ikke hadde grønne fingre, med en gang det ble sagt fikk jeg Guds kraft i høyere hånd og jeg tengte: aha jeg trengte Guds kraft for å vanne blomstene, ja det  ble iallefall en kraftig påminnelse om det jeg tidligere hadde tengt. Så ja jeg sier bare ALL ÆRE TIL GUD for at mine blomster fikk vann i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måtte bare smile :) for jeg er slik når det gjelder all handling utenom mat (mat også på dårlige dager). Har mange ganger snudd i butikkdøra fordi jeg ikke har kjent meg ledet til mer eller hatt kraft til mer, mens andre ganger er det bare plutselig der og jeg kan få gjort det nødvendige. Gud er med i alle ting, og i selv de minste av oppgaver kan vi stole på innsikt, styrke og kraft til å gjennomføre nødvendigheter.

Unknown sa...

Ja, jeg synes det vitner om Guds omsorg også for alt sitt skaperverk,ja kanskje blomstene ba til sin skaper om vann? og at Gud brukte meg som er redskap og gav meg både kraft og vilje til å vanne:)Gud er god!