Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

28. apr. 2010

Salvelse og bekreftelse av ordet:)


For noen år siden kjente jeg extra salvelse inni matbutikkene:) Husker jeg gikk inn på rema tror jeg den het i vikersund. Plutselig som lyn fra klar himmel fikk jeg et ord;hvor fagre er ikke deres føtter som forkynner fred, saligheten seig innpå og jeg måtte flire litt hehe...mens jeg kjente et extra trøkk ovenfra pluss at det regnet himelske dråper på meg, disse dråpene forsto jeg ikke så mye av og prøvde finne ut hva jeg skulle gjøre når de kom på meg, og denne gangen var det på ryggen, jeg snudde meg brått for å se om jeg fant ut noe mer, der sto det en dame og så ned på mine føtter og smilte:) Jeg har ofte lurt på om dette var et menneske eller en engel:)

Ingen kommentarer: