Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

10. mai 2010

Jeg sa til Gud, hva kan jeg gjøre for deg?,bruk meg led meg,her er jeg.

Jeg var sykemeldt og gikk til fysioterapaut med beinet og jeg spurte Herren hva kan jeg gjøre for deg? Led meg og bruk meg, her er jeg. Jeg gikk så til fysioterapauten og satt å syklet på en trimmsykkel. Så kom jeg i snakk med en blind mann ved siden av, han klaget over at han nesten ikke kom seg ut, da det var lite hj...elp å få. Jeg spurte hvor han bodde, og det var ikke så langt fra meg og tilbydde meg å gå turer med han, han strålte opp som det skulle ha skjedd et mirakel og sa at han hadde bedt til høyere makter om dette. Så i dette tilfelle ledet den halte en blind:) og ingen av oss falt i grøften..hehe....

Ingen kommentarer: