Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

3. okt. 2012

Gode vitner ?

Ja hvem vil vel ikke være det? I dag så bestemte jeg meg for å vitne, eller jeg sa til Gud rør ved min munn og ved mine øyne viss  det er din vilje,vet ikke om han gjorde det , for jeg kjente ikke noe spesiell kraft før hun skulle gå,da kom gleden:)

Da damen var gått spurte jeg Gud: Er jeg  god til å vitne? , ba litt å slo rett opp i bibelen der Jesus sa i:Markus 16:Disiplenes oppdrag
15 Og han sa til dem: «Gå ut i hele verden og forkynn evangeliet for alle mennesker!16 Den som tror og blir døpt, skal bli frelst; men den som ikke tror, skal bli fordømt.17 Og disse tegn skal følge dem som tror: I mitt navn skal de drive ut onde ånder, de skal tale nye tungemål,18 og de skal ta slanger i hendene; og om de drikker dødelig gift, skal det ikke skade dem. De skal legge hendene på syke, så de blir friske.

Hvordan er det med deg? Kjenner du noen spesiell kraft når du vitner?
  


2 kommentarer:

Marguerite sa...

Ja,Marianne,,,jag känner en speciell kraft,när jag vittnar,,,en kraft som "skakar mig inombords"...det är likadant när jag får profetiskt tungotal,jag känner innan att det är "på gång",,,ibland kan det synas utanpå också...
Det är svårt att förklara...
Må Herren rikligen Välsigna dig och bekläda dig med Kraft ifrån Höjden,i din tjänst för Honom!!!
Jag önskar dig en fin Torsdag!!!
KRAAAM!!!

Unknown sa...

Du gode vitne Margurite♥,du er et sant vitne, og takk for gode ord, Herren velsigne deg rikelig♥