Sider

Advarsel mot å trekke seg bort fra Guds Nåde

Jag etter fred med alle og etter helliggjørelse, for uten den skal ingen se Herren. Hebr 12,14

30. sep. 2012

Jeg fant jeg fant

"Jeg fant dine ord og åt dem, de var til glede for meg. Og det var en fryd for mitt hjerte at ditt navn er nevnt over meg, Herre, Allhærs Gud"

Jeremia 15:16
 



"For det skal komme en tid da de (vi) ikke skal tåle den sunne lære; men etter sine (våre) egne lyster skal de (vi) ta seg (oss) lærere i mengdevis, ettersom det klør i øret på dem (oss)."
2. Timoteus 4:3

2 kommentarer:

Marguerite sa...

Ja,TACK Jesus, för Ditt Ord,som är våra fötters lykta och ljuset på vår stig!!!
(Och nu ska de låta "böneutropare" ljuda ifrån minareten i Rinkeby över Sveriges land...
Jag blir så djupt bedrövad,Marianne.......)
Önskar dig en fin och Välsignad Måndag!!!
KRAAAM!!!

Unknown sa...

Margurite:Og Norge har fått muslimsk kulturminister, så ja hva det blir ut av det blir "spennende"..flere moskeer tenker jeg, skrekk og gru. Nei vi får legge alt i Jesu hender å la hans ord lyse opp veien vår. Guds fred,vær velsignet,klem♥